vrijdag 15 november 2013

Carmex, strawberry moisturizing lipbalm

 
In de mei vakantie ben ik in London geweest. Zoals jullie misschien wel weten hebben ze op Oxfordstreet een hele grote primark. Natuurlijk kijk je ook altijd wel even bij de makeup, en raad eens wat ik daar vond Carmex! Ik was al best lang van plan om een keer een Carmex lipbalm te kopen en toen ik 'm daar zag wist ik het zeker ik zal en moet 'm kopen. Hij was ook niet zo heel duur ik geloof 2 pond en dat is iets minder dan 2 euro.



 
De substantie is best dik maar hij is makkelijk uitsmeerbaar. Het zit in een tube en het is een 'rond' ding waar je mee over je lippen kunt gaan. Hij heeft ook nog een smaak namelijk aardbei, maar dat smaak en ruik ik niet echt in de lippen balsem terug. Ik vind de geur eerder chemisch ruiken dan naar aardbei.
 
De rede dat ik deze lippen balsem kocht is niet vanwege dat iedereen er zo enthousiast over is maar omdat ik in de winter en in de herfst altijd heel snel last krijg van gebarsten lippen en dat gaan dan bloeden en dat is allemaal geen pretje. Nu de werking ik heb hem al een aantal keer gebruikt en hij werkt echt als je hem op je lippen hebt aangebracht en laat 'm een tijdje intrekken dan beginnen je lippen te tintelen wat ik altijd wel erg lekker vind. Mijn lippen zijn sinds dien dat ik 'm elke ochtend voordat ik naar school op de fiets ga niet meer gescheurd of gebarsten en daar ben ik heel erg blij mee!
 
Dit was wel een heel erg lang artikel en ik ben hier ook heel erg lang mee bezig geweest. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en het de moeite waard vonden voor zo'n uitgebreid artikel als dit.
Heel erg bedankt voor het lezen, en hopelijk tot morgen!
 
Liefs, Benthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten