donderdag 14 november 2013

H&M Wishlist


Vandaag laat ik jullie mijn H&M Wishlist zien. De H&M is een van mijn favoriete winkels, volgens mij zijn dan veel mensen het met me eens. Ze wisselen af met hele basic kleding en bijvoorbeeld broeken die heel erg opvallen. Wel is het zo dat heel veel mensen met kleding van H&M ronlopen het is ook best een populaire winkel.

 
De trui rechts boven wil ik al best lang. Het is een lekkere oversized trui en hij is zwart met wit van kleur.
 
De tas daaronder heb ik nog nooit bij ons in de winkel gezien. Wij hebben namelijk geen H&M Devided, wij hebben een gewone H&M.
 
Het kussen daaronder vind ik echt leuk. Er staat 'Happy Holidays' op en is erg sfeervol en gezellig.
 
De broek daarnaast is echt een hele mooie kleur namelijk een donker groene kleur een beetje mos achtig.
 
En als laatste de nagellakjes. De nagellak van de H&M vind ik erg fijn en is ook niet eens zo duur. Dit zijn mooie glitterlakken in de kleuren paars, goud en blauw.
 
Dit was alweer mijn H&M wishlist. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot het artikel van morgen!
 
Liefs, Benthe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten