dinsdag 7 januari 2014

TAG: Fashion Fun!

Hp
 
Hey, vandaag heb ik weer een tag voor jullie namelijk de Fashion Fun tag. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en veel plezier met lezen! Oh ja, ik wil jullie ook nog een heel gelukkig nieuw jaar wensen en heel erg bedanken voor het geweldige jaar dat ik heb gehad!

Wat betekent fashion voor jou?
Sommige dagen betekent het wat meer voor mij als voor de andere dag. Ik heb gewoon soms van zo'n dagen dat ik een lekkere comfertabele sweater aan trek en een losse 'slodder' broek. Terwijl ik dan andere dagen er weer veel op let. Het is dus eigenlijk verschillend.
 
Hoe beschrijf je je kledingstijl?
Girly met een snufje stoer erbij. (Blousjes)/sweaters/tshirts en strakke broeken draag ik het liefst. Maar stoer door er mijn net nieuwe new balance bij aan te doen.
 
Wat is je favoriete modestad?
LONDON! Overduidelijk! Ik ben er een keer geweest en je kan er zó goed shoppen en het zijn ook echt allemaal winkels die je niet kunt missen! Het enige nadeel is dat het druk is maar dat valt nog wel dan dat je bijvoorbeeld op een zaterdag naar een mini primarkje gaat. ;)

MaryFashionLove
 
Bij welke winkel slaag je eigenlijk altijd?
Als ik iets leuks zie koop ik het ook. Het maakt mij niet zo veel uit bij welke winkel het is als het maar leuk is, of ja zo denk ik er dan over. Maar ik kom wel het liefste bij de Vero Moda en de H&M.
 
 
Bij welke winkel kom je graag, maar slaag je niet zo snel?
Bij de primark. Ook omdat het daar zo druk is en dan heb je nauwelijks de ruimte en de tijd om goed naar kleding te kijken. Maar ik vind het wel een hele leuke winkel mede doordat het ook zo goedkoop is en je er van alles hebt.
 
Hoeveel geef je uit aan kleding?
Dat verschild heel erg. Als ik iets leuks zie koop ik het. Maar ik koop bijvoorbeeld geen zomer t-shirt van 30 to 50 euro dat vind ik dan zeg maar net de grens voor zomer t-shirts.

Untitled
 
Heb je een item in je kast wat je nog nooit hebt gedragen?
Ja een shirt van Hollister het is nog een beetje te groot. Maar ik weet zeker dat ik het deze lente/zomer wel ga dragen want het is echt een super leuk shirt!
 
Heb je een fashiongeheim?
Nee, maar je moet je wel goed voelen bij de kleding wat je draagt en je moet het allemaal zelf beslissen of je het wilt dragen niemand moet je overtuigen voor iets wat je helemaal niet mooi vind. Dus ik zeg een ding: Draag de kleding wat jij mooi vind en waar jij je goed in voelt.
 
Mijn kast hangt vol met...
Kleren, duh! Maar ik heb volgens mij wel de meeste shirtjes, truien en vestjes.
 
sweater weather
 
Wat is je meest comfortable outfit?
Oeh, dat is niet zo moeilijk voor mij! Het liefst loop ik namelijk de hele dag rond in mijn super geliefde giraffe onesie!
 
Welk item zou je voor geen goud dragen?
Ik denk van zo'n hele open dingen met kant en dat alles zo open is dat je je borsten en bh onderhand ziet. Daar hou ik zelf niet zo van maar dat is natuurlijk voor iedereen verschillend! Dan kom ik weer terug op de vraag van heb je een fashiongeheim. Dat je gewoon moet dragen waar je je goed in voelt en wat jij zelf mooi vind.
 
Wat is je go-to outfit als je geen idee hebt wat je aan moet trekken?
Ik denk gewoon gympen, sweater of trui en een lekkere losse broek dus geen skinny jeans. Maar eigenlijk bedenk ik als ik in bed lig na te denken van wat ik de volgende dag aan ga trekken.

Comfy
 
Welke fashiontrend mag van jou wel terug komen?
Ik heb geen idee. Ik heb me nooit zo verdiept in de mode trends van vroeger...
 
Ik vond dit weer een leuke tag! Wat vonden jullie ervan?
 
Liefs, Benthe 


3 opmerkingen: