maandag 16 december 2013

Maybelline Baby Lips

 
Eindelijk! Ik heb ze! Baby lips, oh wat was ik hier lang naar het zoeken zeg. En ze hadden ze maar niet bij ons in de stad. Toen ik vrijdag eens even bij de etos ging kijken kon ik gewoon niet meer stukk. Ze hadden ze, de baby lips van Maybelline! Kijken jullie mee naar deze super gave lippenbalsems?

 
De blauwe heet Hydrate en die verzorgt je lippen en brengt extra vocht toe zodat ze niet kunnen uitdrogen, (met citroen & basilicumgeur).
De roze heet Pink Punch en maakt je lippen zacht en geeft ze nog een extra mooi subtiel roze kleurtje, (passievruchtengeur met een hintje roze).


 
Hydrate geeft geen kleur af op mijn lippen en is gewoon transparant. Pink Punch geeft een zacht roze kleurtje af wat je dadelijk ook kunt zien op de swatch foto die op mijn lippen is gemaakt.
De substantie van de lippenbalsems zijn erg romig en goed smeerbaar.
 

Hier zie je het kleurtje wat pink punch afgeeft op mijn lippen heel substiel en je ziet er niet uit als pipo de clown.

De baby lips kosten €3,49 per stuk en zijn nu afgeprijsd voor €2,50 per stuk. Dus wees er gauw bij. Ik ben zelf heel erg tevreden over de baby lips en ik hoop jullie ook.

Liefs, Benthe
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten