donderdag 28 november 2013

My diary #3


Vandaag heb ik alweer een my diary, in deze 'My diary' laat ik jullie zien wat ik in deze maand heb gedaan en foto's van heb gemaakt.
 


De maand begon goed omdat ik mijn maandelijkse fashionista weer binnen kreeg! Wat een top blad was het deze maand weer.



Ook kreeg ik een super leuk pakketje binnen van Skinpharma. Binnen kort meer!



Bij de Big Bazaar kocht ik deze nagellak van OPI. Hij kostte maar €3,- en is een crackle nagellak.



Ik ging op een vrije dag naar de primark toe in Eindhoven. Dat was maar een half uurtje met de trein en ik kwam thuis met 3 volle tassen!



Ik dronk bij de MC Donalds in Eindhoven een heerlijke koffie verkeerd met een chocolade reep van Tony Chocolony! Tony's blijft mijn favoriet!

Dit was mijn maand, hoe zag die van jou eruit? 


Liefs, Benthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten