vrijdag 29 november 2013

Balmi ♥ Moisturizing Strawberry


 
Laatst was ik bij de Douglas hier in de stad en daar kwam ik deze super schattige lippen blasems tegen, natuurlijk kende ik ze al alleen vond ik ze te duur om gewoon te kopen. Ik had nog cadeaubonnen liggen dus die heb ik ook gebruikt om deze super schattige en lekker ruikende balmi te kopen.



De verpakking vind ik super schattig! Eerst waren de balmi lipbalms rond en leken ze verdacht veel op de ronde eos lippen balsems. Er hangt een koordje aan met een ringetje waaraan je hem gemakkelijk ergens aan kan maken. De vorm is vierkant en lijkt op een kubus.

 
Ik heb voor de licht roze gekozen en dat is de smaak en de geur aardbei en dat ruik ik er ook in terug, het is een hele lekkere subtiele fruitige aardbei geur. Meestal vind ik dat bij de lippen balsems en lipglossjes altijd de geur wat chemisch is maar dat ruik ik hier niet bij terug. Als je aardbei niet zo'n lekkere geur of smaak vind dan heb je geluk want ze hebben ook nog andere geuren en smaken namelijk: framboos, mint, kokos en aardbei.
 
De lippenbalsem zelf brengt erg fijn aan en het heeft een soort van piramide vorm.
 
De balmi lippenbalsem kubus kost €4,95,- per stuk en is te koop bij Douglas zowel in de winkel als in de webshop.
 
Heel erg bedankt voor het lezen en tot morgen!
 
Liefs, Benthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten