donderdag 21 november 2013

3x Essence Nail Polish ♥

 
Vandaag heb ik voor jullie een review van 3 essence nagellakjes van de Colour & Go lijn. Kijken jullie mee?

 

Als eerste heb ik een paars lakje in de kleur: 132 Break Through. Hij dekt niet helemaal in een keer maar wel in 2 laagjes. Het kwastje is dik en breed waardoor je met 1 streep je hele nagel hebt bedekt met nagellak.


Als tweede heb ik een fel oranje nagellakje in de kleur: 145 Flashy Pumpkin. Deze lak dekt ook niet helemaal in een keer maar wel met 2 laagjes. Het is een hele felle kleur oranje, zelf zou ik hem niet gewoon overdag dragen maar meer als Nederland moet voetballen in het EK of WK.

 
En als laatste alweer een roze/koraal kleur in de kleur 109 Off to Miami! Deze lak dekte wel in een keer en geeft een hele mooie creamy finish. Deze kleur is heel mooi voor overdag te dragen en oogt heel natuurlijk. Van alle 3 de nagellakjes is deze mijn favoriet!
 
Bedankt voor het lezen!
 
 
Liefs, Benthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten