vrijdag 22 november 2013

38 Beautyvragen tag ♥




*Šialená móda* | via Facebook
 
Vandaag heb ik weer eens een tag voor jullie namelijk de 38 beautyvragen tag. Bij deze tag beantwoord ik 38 vragen die gebasseerd zijn op beauty. Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Veel plezier met lezen!
 

 
Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
2 keer per dag. Een keer 's ochtends en een keer 's avonds.
 
Welke huidtype heb je?
Gecombineerd, soms heb ik heel erg last van een droge huid en soms heb ik weer last van een vette huid.
 
 
Welke facewash gebruik je op dit moment?
Ik gebruik op dit moment de clearasil facewash in die je in zo'n automatisch ding kan zetten. Op de foto hierboven zie je hoe hij eruit ziet. Op dit moment gebruik ik de linker van de twee dus die wat groenere.
 
Scrub je je gezicht?
Soms, niet heel vaak want daar word mijn huid heel snel rood van. Als ik mijn gezicht scrub doe ik dat met een hele milde gezichtsscrub van Nivea.
 
Welk merk gebruik je hiervoor?
Een hele milde en fijne scrub van Nivea.
 
Heb je sproeten?
Nee, heel soms 1 of 2 in de zomer maar verder helemaal niet.
 
Make up!
 
Gebruik je een oogcrème?
Nee, dat heb ik nog niet nodig vind ik zelf.
 
Heb of had je last van acné?
Nee, helemaal niks heel af en toe een puistje maar verder niks.
 
Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik een BB cream omdat ik die wat luchter vind. Ik gebruik de Miss Sporty, Morning baby bb cream.
 
En welke concealer gebruik?
De catrice all around the world, concealer pallete.
 
LOOK OF YOUNG | ВКонтакте
 
Weet je welke kleur ondertoon dat je gezichtshuid is?
Nee, ik heb geen idee.
 
Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind het vaak al nep en barbie achtig uitstralen. Neee, ik ben er niet echt een fan van.
 
Wist je dat je je mascara om de 3 maanden moet verwisselen?
Ja, dat wist ik en dat doe ik ook. Ofja, na drie maanden is mijn mascara meestal al op.
 
Van welk merk is je mascara?
Ik gebruik er op dit moment twee. Een van catrice en de ander van Sephora.
 
luxury002 | 500 photos | VK
 
Sephora of Mac?
Sephora! Ik heb nog nooit een product van mac gehad en wel van Sephora en die bevallen met altijd erg goed dus daar kies ik voor Sephora.
 
Heb je een Mac pro-card?
Nee.
 
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van  je make-up?
Mijn vingers, foundation kwast, eyeliner kwast, blush kwast en een kabuki brush.
 
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Essece i love stage eyeshadow base.
 
En welke voor je gezicht?
Een van de Etos.
 
Wat is je favoriete oogschaduw kleur?
Ik gebruik (bijna) nooit oogschaduw.
 
Oogpotlood of eye liner?
Eye liner!! Eye liner gebruik ik vaak bijna iedere dag.
 
Prik je vaak in een oog met een oogpotlood?
Nee, vroeger wel veel vaker als nu.
 
Gebruik je minerale make up?
Heel soms een poeder foundation.
 
*Dressed To Kill* | via Facebook
 
Welke lipstick kleur is je favoriet?
Rimmel London moisturizing lipstick in 140 Dreamy.
 
En welke kleur lipgloss?
Essence Stay with me longlasting lipgloss in 02 My Favorite Milkshake.
 
Wat is je favoriete blush op dit moment?
Essence, limited edition Class of 2013 in de kleur 01 Alpha Better Gamma.
 
Gebruik je liever drugstore make up of liever duurdere merken?
Liever drugstore make up.
 
Heb je er ooit over nagedacht om ooit make up lessen te nemen?
Nee, eigenlijk nog nooit.
 
Ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt?
Heel soms, dan schiet ik bijvoorbeeld net uit met mijn eye liner.
 
Aan welke make up fout heb je echt een hekel?
Verkeerde kleur foundation of als het vlekkerig is aangebracht.
 
Hou je van felle of natuurlijk ogende make up?
Van natuurlijke make up.
 
make up
 

 
Van welke celeberty vind je de make up echt prachtig?
Demi Lovato en Kim Kardashion.
 
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara, anders zie ik er heel kaal uit.
 
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Ja, ik zou het wel kunnen alleen ik doe het niet.
 
Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Ja, logisch ik ben nog jong.
 
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Essence, Sephora, Catrice
 
En als laatste: wat vind je van make-up?
Ik ben dol op make-up. Je kan er dingen mee creëren en verbergen en ik houd van de artistieke kant die je ermee op kan gaan.
 
Dit was alweer de héle lange tag, ik hoop dat jullie het wel leuk vonden en tot in het artikel van morgen!
 
Liefs, Benthe
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten