maandag 2 december 2013

Primark ♥ Spotty Nail Polish


 
Ik zag in de shoplog van Helen van Beautyill dat ze dit nagellakje had gekocht bij de primark in Eindhoven. Ik vond hem echt heel mooi en gelukkig ging ik een paar dagen later ook naar de primark in Eindhoven en kwam ik thuis met dit super mooie nagellakje en nog meer spullen. (maar liefst 3 tassen!!!!)

 
Het lakje zoe een soort 'spotty' effect moeten geven. De kleur van de nagellak is heel licht pastel roze en bevat verschillende grotes zwarte glitters.

 
Dit is de nagellak met 1 laagje, hij dekt niet helemaal want je ziet nog een wit randje bij mijn nagels. Wel vind ik dat dit al een super leuk effect geeft, vooral met de verschillende grotes zwarte glitters erin.

 
Dit is de nagellak met 2 laagjes. De nagellak is nu wel volledig gedekt. Het geeft echt een super leuk effect en ik hou ervan!
 
Pluspunten:
♥ Er komen voldoende glitters op je nagels.
♥ Het geeft een super leuk effect.
♥ De nagellak blijft lang zitten en chipt niet af.
♥ Hij is super goedkoop namelijk maar €1,50
 
Minpunten:
♥ De nagellak is best stroperig.
 
Ik ben erg tevreden over deze spotty nagellak van de primark!
 
Liefs, Benthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten