maandag 9 december 2013

2 x Lipsmackers ♥ Cupcake


Vandaag heb ik het eerste review van een van mijn sinterklaas cadeautjes die ik heb gekregen. Het zijn 2 stuks lipsmackers van de nieuwste collectie. Namelijk de cupcake collectie. Het is zo als altijd weer een heel zoete bende bij lipsmackers.





Ik heb 2 geuren/smaken namelijk:
Strawberry sprinkle & Birhtday cake.
De geur kan ik niet echt omschrijven maar ze ruiken in ieder geval heerlijk naar koekjes, cakes, taarten en nog veel meer zoete kauw!



De verpakkingen zien er heel leuk en fleurig uit. De flacon waar de lippenbalsem in zit is een beetje doorzichtig dus je kan de lippenbalsems zien zitten.



De lipsmackers geven geen kleur af op je lippen maar ze zijn wel ontzettend fijn! Ik ben hier heel erg blij mee en ik ga er nog veel plezier mee krijgen.

Liefs, Benthe


Geen opmerkingen:

Een reactie posten