maandag 25 november 2013

Essence anti split, nail sealer



Voor dat ik deze review wil ik heel even sorry zeggen, omdat er gisteren geen artikel online is gekomen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden en vanaf vandaag komt er zoals gewoonlijk weer gewoon een normaal artikel online. Lezen jullie mee naar een review van een nagellakje van essence uit de studio nails lijn.


De substantie van de nagellak is best dik en lijk een beetje een gel achtige substantie te hebben. Het is wel makkelijk te lakken dus het is niet stroperig om aan te brengen op je nagels.

 
Het product beloofd je nagels niet te laten splijten met nagellak op en zonder nagellak op. Ik heb het al een paar keer gebruikt en het werkt wel echt. De kleur is gewoon doorzichtig en geeft een natuurlijke glans. Ik ben erg tevreden over dit product.
 
Heb jij ook een nagellakje van de essence studio nails lijn?
 
Liefs, Benthe

1 opmerking: